|
Eredeti üzenet:
 |
|
| |  | |  2017-10-19 18:08:33 (721) |
|  |
 | |
Valamikor láttam a tv-ben egy igazán nagy hidat, talán San Franciscóban. Ott állandó kis létszámú személyzet folyamatosan tartotta karban, festette, tisztogatta, még a tartókábel köteg alkotóelemeit is cserélték a híd lezárása nélkül. Nálunk, az M0-as déli híd első ütemben épült pályája hullámvasút érzetet ad átkeléskor. Javaslom, az északi rész gyalogos részén való átsétálást. Igazi élményt ad látványban, ahol a budai oldalon -szinte karnyújtásnyira- magas fák csúcsai vannak mellettünk. Igazi turistalátványosság kiépített kerékpárút mellett. (reklám:) Tavasszal jártam arra. Hihetetlen, mit láttam. Korhadnak a gyalogosokat védő függőleges kis rudak. Egy kisebb gyerek is el tudja hajlítani talán a felső rögzítést úgy, hogy leeshet a hídról! Nem bánnám, ha illetékesek is olvasnák soraimat -ha azóta nem orvosolták- személyesen is meggyőződnének róla. Ha privátban kérik, felfedem kilétem, úgy is vállalom soraimat! Ahogyan emlékszem, a déli rész elkészülte után újjá akarták építeni az északit, de csak a belsejében erősítettek rajta valamit utólag.

| |  |

Válaszüzenetek:
 |
|
| |  | |  2017-11-01 11:41:24 (722) |
|  |

 |
|
| |  | |  2018-01-18 23:05:04 (735) |
|  |
 | |
Írtam korábban e fenti hivatkozásomban az M0-ás híd állapotáról. Az idei év egyik napfényes napján ismételten átsétáltam rajta -ellenőrzésként. Meglepetten tapasztaltam, hogy tavaszi ottjártam óta valakik tényleg javítottak rajta -időközben. De most decemberben a Petőfi híd északi oldalán sétáltam át. A budai oldalnál, lenézve a rakpart vízvonalától kb 10 méterre láttam katasztrofális állapotban lévő korláttövet. A többi, már sarokvassal utóhegesztett tőoszlopai is túlérettek a helyrehozásra. A híd gyalogos részének közepe közelében kikerülhetetlen víztócsák emlékeztettek esőre. Ezek mérete elérte a 10m2-t is! Egy erős fagy és havazás esetén szinte biztos a csúszás, így kihülésveszélyesen életveszélyes egy magányos turista számára...
 | |  |


|