2017. augusztus 21. hétfő - Sámuel, Hajna
Gázpisztoly

Tisztelt fórumozók! A Nethírlap fóruma politikamentes fórummá alakult, politikával kapcsolatos topikok, hozzászólások törölve lesznek.

Chrysler Voyager / Grand Voyager

NetHírlap / Fórum / 

Autó-motor, közlekedés

  / 

Chrysler Voyager / Grand Voyager

    
    Oldal: előző oldal / 1563következő oldal      bontás: 
Privát üzenetek

Bejelentkezés
Regisztráció
Adatmódosítás
Elfelejtett jelszó
Mail a moderátornak
Moderálás
Súgó
Fórumszabályzat

Keresés

Keresett kifejezés:

Keresés helye:



Részletes keresés

Kategóriák

Autó-motor
Család
Dühöngő
Fegyverek
GSM, távközlés
Hajózás
Hardver
Internet
Játékok
Kultúra
NetHírlap kávéház
Sport
Szex
Szoftver
Tudomány
Vallás
Zene

Legfrissebb 20

"RÉGIMÓDI" TOPIK III.
Macskaklub
Zabálnivalók...
Chrysler Voyager / Grand Voyager
Szép vagy, gyönyörű vagy Magyarország...
Időjárás
Híd
"Jónak" lenni Jó
Hétköznapi matek
Elmélkedések a Világ működésével kapc...
Vészesen kopnak a 3-as metró kerekei ...
5 szavas történet
Süssön ránk a nap!
Az emberiség jövöje.
Női dolgok: kézimunka,kávé-csevegés
Kávéházi beszélgetés: a magyar élelmi...
CHRYSLER STRATUS, CHRYSLER SEBRING
Hogyan lehet visszatelepedni Mo.-ra?
Tanulságos filmek
Chrysler 300M / Concorde / Intrepid


 Chrislers
    
2017-08-19 18:00:57  (62188)
   Ja bocs!  Szegeden vagyok. Erre sajnos amerikai autókat nem igen vállalnak, főleg ilyen keresgélős problémával.



Előzmény: zola voy (62187)
Válaszok
 


 zola voy
    
2017-08-19 16:06:53  (62187)
  Ez is egy megoldás lehet...de még mindig nem tdjuk, merre kellene a segítség!


Előzmény: Chrislers (62186)
Válaszok
 


 Chrislers
    
2017-08-19 15:42:36  (62186)
   Jeladók mérve lettek,azok jel szerint jók, a komputer verzió nekem is rizikós egy kicsit így, viszont arra is gondoltam, hogy az enyémet kellene belerakni egy másik autóba.



Előzmény: zola voy (62185)
Válaszok
 


 zola voy
    
2017-08-19 13:36:43  (62185)
  Gondolkodtam egy kicsit...a főtengely jeladó jól be van állítva? Egyik alkalommal a váltó csere után a jelenség ugyan ez volt, csak 2 henger kapott szikrát...2 egymás utáni, arra már nem emlékszem melyik kettő volt, de vagy 1-2, vagy 2-3, és így valamelyek...beljebb tettem a jeladót, és már rendesen indult, ment is...

Előzmény: Chrislers (62181)
Válaszok
 


 zola voy
    
2017-08-19 13:26:09  (62184)
  Igen, ilyen már volt...többször is az évek alatt...



Előzmény: Rick4 (62183)
Válaszok
 


 Rick4
    
2017-08-19 13:12:35  (62183)
  És ha kábelköteg gond van, nem kell összeégésre gondolni, elég egy kidörzsölődés is,  rádugja a computered, pukk, és mivel nem javul meg, visszaadja..
Félreértés ne essék, nem a kollégával van baj, de történt már meg ilyen eset. A 3. computer után lett gyanús, fél nap alatt megtalálták a hibát, a 4. azóta is dolgozik az autóban.

Előzmény: zola voy (62182)
Válaszok
 


 zola voy
    
2017-08-19 10:26:25  (62182)
  Merre laksz? Komputerem van, próbára kölcsön tudom adni, ha nem az a hiba vissza adod, ha az, akkor valahogy megegyezünk... :)



Előzmény: Chrislers (62181)
Válaszok
 


 Chrislers
    
2017-08-17 19:48:14  (62181)
   Üzemanyag ellátás ok. Jeladók ki lettek mérve azok is ok. Végigpróbálgatva két hengeren van csak szikra. Gyújtótrafó másikkal próbálva is ugyan azt produkálja. Lehet, hogy komputer lesz.


Előzmény: zola voy (62180)
Válaszok
 


 zola voy
    
2017-08-15 13:36:04  (62180)
  ...és miért nem indul? Gyújtás, vagy üzemanyag? Tápszivattyú kap feszültséget?

Előzmény: Chrislers (62179)
Válaszok
 


 Chrislers
    
2017-08-15 07:05:34  (62179)
 
 Ez is felmerült bennem, de tudomásom szerint nincs benne. Gyári riasztó van, de nem használom, mert az egyik záram ragad és trükkösen lehet csak bejutni. Az csinált már olyat, hogy indítás után beriasztott és letiltott. Azért gondolom, hogy nem ezek, mert menet közben állt meg, majd hol elindult, hol nem.Jeladó csere után meg semmi, de a régit visszarakva sem.




Az üzenetet a felhasználó 2017-08-15 07:10:47-kor módosította.
Előzmény: zola voy (62178)
Válaszok
 


 zola voy
    
2017-08-12 13:48:16  (62178)
  immo nem tilt véletlenül?



Előzmény: Chrislers (62177)
Válaszok
 


 Chrislers
    
2017-08-10 12:57:05  (62177)
   Helló!

Probléma továbbra is ugyanaz. Szikra nincs, Főtengely, vezérműtengely jeladók kicserélve.(3,3 -as). Ötlet???



Előzmény: Chrislers (62158)
Válaszok
 


 yellowangel
    
2017-08-10 10:23:35  (62176)
  Belső nyitóval......
Ajtóoszlop teteje egy kicsit elfeszít aztán egy hosszabb dróttal meghúzni a belső nyitót
Előzmény: meszi cgv (62175)
Válaszok
 


 meszi cgv
    
2017-08-09 21:31:24  (62175)
  A VOYAGER 2.5 TD 2000 ÉVJ



Előzmény: meszi cgv (62174)
Válaszok
 


 meszi cgv
    
2017-08-09 21:29:06  (62174)
  Üdv mindenkinek.
 Régen voltam erre, de sajnos történt egy gyújtás kapcsoló tönkremenés, mindent szétszedtem a régi és az új gyújtáskapcsoló a kezembe, ajtón a zárógombot lenyomtam egy párszor( működik e? működött) ajtó becsap ( ebéd) a kulcs bent,( az aksiról sarú levéve) az Összes ajtó lezárva. KI KELLENE NYITNOM, MI A LEGG FÁJDALOM MENTESEBB MEGOLDÁS? SEGÍTSÉG NAGYON ELKEL MOST.  KÖSZI




Válaszok
 


 yellowangel
    
2017-08-08 18:27:25  (62173)
  Sziasztok!

Sajnos az Én Voyim is megadta magát. 2.5 TD 99-es évjáratú.
Már 2 alkalommal letiltott az ALARM SET de akkusaru le-fel kicsit vártam és elindult. De most 3.-ik alkalomra már az önindító sem teker....megoldás biztos van csak győzze pénztárcával a gazdi.. :)
Válaszok
 


 automobi
    
2017-08-03 19:55:06  (62172)
  főtengely jeladó szokott ilyet csinálni
Előzmény: Zoli1113 (62171)
Válaszok
 


 Zoli1113
    
2017-07-27 16:47:31  (62171)
  Sziasztok,
2,5 CRD, 2004 Voyim van. A hiba jelenség az hogy menet után leállítom az autót és ha újra kell indítani mondjuk negyed órán belül akkor néha nem indul el. Várni kell vele 15-20 percet, utána beröffen.
Esetleg valakinek van ötlete mi lehet a gond ?
Előre is köszönöm !
Válaszok
 


 kerós
    
2017-07-26 20:37:46  (62170)
  Üdv !

SZERINTEM ! :

Ha 98-as az autó , akkor annak szürke markolatú indító kulcsának kellene lennie amiben az indítás gátló csipje van .
Persze , ha az indítás gátló letilt , akkor még a műszerfalon felül villognia kellene az "ALARM SET" kontroll lámpának és közben sípol is az autó .
Ha ez van akkor lehet rossz akksi , rossz klímavezérlő ,  visszajelző műszerek csatlakozó rossz forrasztása , rossz fedélzeti számítógép , rossz motorvezérlő , esetleg rossz adagoló elektronika , vagy valamilyen elektronikai gebasz .

Ha nem világít az "ALARM SET" visszajelző lámpa , akkor nem az indításgátló tilt le . Ebben az esetben SZERINTEM egy kapcsolási rajz alapján ( egyébként Starting System néven fut ) végig kellene menni az indítózáshoz szükséges alkatrészek ellenőrzésén .

A legegyszerűbb lenne persze , ha lenne a közeledben gyári hibakódolvasó és azzal kiolvasni a problémát .

Előzmény: istvancs (62169)
Válaszok
 


 istvancs
    
2017-07-26 18:00:49  (62169)
  Sziasztok!

Voyager 2,5TD 98'

Tanácsot/infót szeretnék kérni!

A vas az egyik pillanatról a másikra meg nem indult. Odáig jutottam a hibameghatározásban, hogy az indító relé nem kap áramot, az-az a 30-as lábon van delej és gyújtást ráadva a relé helyén egy dróttal el tudom indítani. A relé jó (cseréltem is) viszont az indításnál nem kapja meg a 12 voltot a tekercse.
A kuplung kapcsoló már régóta rövidre van zárva (és most is ellenőrizve).

Már csak a gyújtáskapcsoló maradt vagy van még más is a körben?

Köszi! istvancs.

Válaszok
 


 hortikaek
    
2017-07-22 21:42:46  (62168)
  Köszi, igy folytatom a keresést.
Előzmény: kerós (62167)
Válaszok
 


 kerós
    
2017-07-22 21:07:08  (62167)
  Üdv !

Ha csak 4 hangszóró van benne , akkor a rádió erősítője hajtja a hangszórókat .

Ha a 8 hangszórós rendszer van benne , akkor az első ajtókban illetve a harmadik sori ülések i könyöklői mellett lévő ,  doblemez feletti hangszórókon vannak az erősítők . A rádió mindkét esetben lehet ugyan az , nem számít , hogy 4 , vagy 8 hangszórós a rendszer .

A legegyszerűbb a hátsó könyöklőnél lévő hangszórókat kiszerelni . Ha azokon a mágnes , mellett nincs semmi , akkor azok normál hangszórók . Ha van a mágnesek mellett egy fekete kis dobozka , akkor aktív hangszórók vannak benne , az az erősítő . Ebben az esetben lehet rossz az erősítő és a hangszórók is .



Előzmény: hortikaek (62166)
Válaszok
 


 hortikaek
    
2017-07-22 15:27:24  (62166)
  Helló! Sajna a rádiócsere után is csak a jobb hátsó hangszóró működik.Tudsz-e abban segíteni, hogy hol találom az erősítőt?
Köszi
Előzmény: kerós (62164)
Válaszok
 


 hortikaek
    
2017-07-21 19:45:48  (62165)
  Helló!
Köszönöm az infókat, tudok szerezni próbára egy rádiót.
Remélem, nem tudok kárt tenni a "próba" rádióban.
Mégegyszer köszi!
Előzmény: kerós (62164)
Válaszok
 


 kerós
    
2017-07-19 20:28:24  (62164)
  Üdv !

A fejegység a rádiót , magnót stb jelenti .

Szerintem egyre biztosabb a rádió elromlása .

A műszerfali hangszórókhoz úgy lehet hozzáférni , hogy az "A" oszlop takaró elemeit le kell pattintani (felül a tetőkárpitnál alá lehet nyúlni) , majd a nagy műanyag műszerfalat  fedő műanyag elemet kell levenni úgy , hogy a műszerfal felső visszajelző lámpái felett lévő peremnél , tenyérrel  felfele meg kell nyomni a takaró elemet , A kárpitpatentokat ki kell pattintani a helyükről és eltávolítható a burkolat .

Vagy le lehet tesztelni a hangszórókat úgy is , hogy a rádiót ki kell szedni és a hátulján lévő csatlakozó kábelein keresztül külső jelet adni a hangszóróknak . A vezeték kiosztás rajta van a rádión . A rádió kiszerelése : hamutál kihúz . A hamutál és a rádiót körbevevő keret közötti kis műanyag csíkot a hamutál felől kipattintani , majd az alatta levő 2 csavart kihajtani . Utána a rádió feletti kettő csavart  kivenni a keretből . Ekkor kivehető A rádiótakaró keret (klímavezérlő ) Elektromos csatikat le lehet húzni , hogy az az alkatrész ne legyen útban és a rádiót befogató kettő csavar kihajtása után a rádió is kijön a helyéről .



Előzmény: kerós (62160)
Válaszok
 


 hortikaek
    
2017-07-18 17:05:27  (62163)
  Utóirat:)
Úgy emlékszem.hogy a hangszórók problémájával egyidejűleg a feder funkció egyszerűen eltűnt a rádió "mode"funkciójából.
Mégegyszer köszi!
Előzmény: kerós (62160)
Válaszok
 


 hortikaek
    
2017-07-18 17:02:01  (62162)
  Helló!
Nem tudom alaprendszer-e, de most négy hangszóró van benne.
Az első ajtókban is ki van épitve a vezeték hangszóróknak.
Az műszerfalon lévőkhöz nem tudom, férek hozzá.
A fejegység nem tudom mit jelent, gyári rádió van benne.
Köszi a választ!
Előzmény: kerós (62160)
Válaszok
 


 jeepatti
    
2017-07-17 20:57:17  (62161)
  Herenden nem vett valaki veletlen egy kerek lampas 3.8 at mostanában?
Azért kérdem mert lehet nallam megvan a tartalék kulcsa nala meg az
enyém :) ...egy helyről volt ott 2 voy. Kocka tavos ami nekem nem stimmel



Válaszok
 


 kerós
    
2017-07-17 20:07:12  (62160)
  Üdv !

Első körben : 4 hangszórós alap rendszer , vagy 8 hangszórós prémium ?
Második körben : gyári fejegység van az autóban , vagy utólagosan beszerelt ?

A hangszórókat ki lehet próbálni úgy , hogy külső jelet ad nekik az ember , de szerintem a fejegységgel , vagy annak az erősítőjével lesz inkább gond .



Előzmény: hortikaek (62159)
Válaszok
 


 hortikaek
    
2017-07-17 16:40:12  (62159)
  Sziasztok!
98-as 2.5 TD voyiban elhallgattak a hangszórók, csak a jobb hátsó működik.Nagy ritkán megszólalt az első kettő, újabban az sem.
Tudnátok segíten?Köszi!
Válaszok
 


 Chrislers
    
2017-07-12 10:27:42  (62158)
  Helló Mindenki!

Nekem is hasonló a problémám. Váltófelújítás után van a gép. kb 30 km után megállt, hol indul, hol nem. Üzemanyag nyomás van, szikra nem mindig.Ötlet?



Előzmény: Steve11 (62156)
Válaszok
 


 automobi
    
2017-06-20 10:07:57  (62157)
  főtengely jeladó szokott ilyet csinálni
Előzmény: Steve11 (62156)
Válaszok
 


 automobi
    
2017-06-20 10:07:57  (62157)
  főtengely jeladó szokott ilyet csinálni
Előzmény: Steve11 (62156)
Válaszok
 


 Steve11
    
2017-06-07 06:57:31  (62156)
  Sziasztok! Segítséget kérek, mielőtt megőrülök! 3,3-as benzines 1992-es járgányom szívat! A hibajelenség: szépen indul, de, 5 km - 5 perc után, mikor bemelegedett, leáll. Miután leállok az út szélére, vagy elsőre indul, vagy huszadikra se :( . Ha, tovább tudok menni, akkor még lehet, hogy néhány száz méter után ismét leáll :( . 34-es hibakódot ír, de a vákuumos szabályzó környékén minden szép és jó. Tudom, ez picit bonyolultabb, de szemre, mérésre minden ok.Olyan, mintha a kedves speed control tovább venné vissza a motor fordulatát mint amit még elbír. Kérem, akinek van ötlete ne tartsa magában :) Köszönöm!
Válaszok
 


 Rick4
    
2017-06-06 09:23:43  (62155)
 

Sok éve írtam már erről, veszel két   8 decis, dobozos  palmatexet, tizenéve ez a favorit, mivel egyszerű felhordani, és  100°C fölötti hőállóságú.
Előhalászol otthonról egy régi körömkefét, teddihengert, ecsetet, meg szerzel valahonnan 50-60 ruhacsipeszt, veszel kárpitostól autókárpit anyagot a neked megfelelő színben, anyagban, ezek mind szivacsos aljúak, tehát ezzel a ragasztóval tökéletesen passzolnak.

Kiveszed a kárpitot az autóból, ráméred az új  kárpitot, ollóval kiigazítod, de hagysz neki körben 6-7 centit pluszban. Ezután egy nagy sima felületre kipakolva  lehúzod a a héjról a régi szövetet, a maradék elporladt szvacsot lekapod a körömkefével, és az egész héjat átkened a palmatex-szel egy rétegben. Vársz 10 percet, hogy párologjon, majd mikor már olyan kissé rágós, rásimítod a szövetet kézzel, majd  a teddihengerrel végigtologatva egyengeted, és így az alja szivacs lyukas kis részeit belenyomkodod a ragasztóba. Nem teljes testsúllyal kell préselni, csak szépen végigdolgozni.  Mikor el van már egyengetve, megfordítod, a széleket ismét átkened, majd 10 perc száradás után  körben visszahajtogatod a szövetet, elég kézzel rányomogatni, a tetőkárpit szélén meg szépen végigrakosgatod csipesszel, jó sűrűn, hagyod 5-6 órát száradni, a legjobb, ha aznap már nem is piszkálod. Másnapra megköt, a ragasztó is rugalmas, és a kárpit szivacsa is rugalmasságot ad, képes olyan, vagy még jobb lenni, mint a gyári volt valaha. Van, akinek ez így vagy 7-8 éve meg van csinálva, semmi baj sincs vele azóta sem.



Az üzenetet a felhasználó 2017-06-06 09:26:00-kor módosította.
Előzmény: sevi (62153)
Válaszok
 


 kerós
    
2017-06-05 23:17:48  (62154)
  Üdv !

A tetőkárpit leválása sajnos elég sok Voyagerest és más autóst is érint . Ezen a fórumon is elég sokszor volt téma . Azok általában arról szóltak , hogy a szivacs porlad el és nem lesz ami a vásznat tartsa . Én is láttam már 1-2 levált tetőkárpitot , de azoknál is a szivacs épnek tűnt . Volt aki egyszerűen leszedte a vásznat , de a szivacsot nem bántotta . Én úgy gondolom , hogy nem is nézett ki rosszul . Igaz annak a belseje bézs színű volt . A szivacs színe illett hozzá .
A visszaragasztás sikerességéről nincs jelenleg információm .
Nagy valószínűséggel ki kell szerelni a tetőkárpitot , mert fej feletti ragasztás elég macerás az  esetlegesen lecsöppenő ragasztó miatt . Meg a vásznat is felfele kellene nyomni .
Ha van kedved kísérletezgetni , akkor lehet kapni autósboltban kárpitragasztó sprét . Nem annyira olcsó dolog egyébként és csak kb 70-90 celsius fokig hőálló . A gond akkor lesz , ha a ragasztó végül átüt a kárpit anyagán , mert az akkor foltos lesz és érdekesen fog kinézni .

Az igazi megoldás vagy egy másik tetőkárpit , aminek az élettartama megint kétséges , vagy újrakárpitozás , újrakárpitoztatás .
Vannak cégek akik ilyesmivel foglalkoznak . Hallottam már 10000- től 50000-ig árat az újrakárpitozásra . Most cégneveket nem tudok , de a google a barátod . Meg ugye a cégek működési helye és a te lakhelyed is szempont lehet .

Ha magadnak csinálnád , akkor van olyan hely , ahol lehet vásárolni magánszemélynek is tetőkárpit anyagot és , ha szerencséd van , még ragasztót is .

A legolcsóbb megoldás , amit hallottam az a hangfalra való vászon + pálmatex ragasztó .



Előzmény: sevi (62153)
Válaszok
 


 sevi
    
2017-06-03 00:59:10  (62153)
 




Sziasztok!

Ezúttal egy megoldhatatlan problémát vetnék fel. A Voyimban, akárcsak az előző példánynál, válik le a tetőkárpit a habszivacsról, pedig a habszivas épnek-jónak tűnik. Lövésem sincsen, hogyan lehetne orvosolni ezt a problémát, milyen ragasztóval lehetne visszatapasztani, hogy szép és jó legyen?

Áldásomat küldöm annak, aki tudja a megoldást, és megosztja velem mihamarabb, amíg el nem fajult el a helyzet.



Válaszok
 


 Rick4
    
2017-06-02 13:53:16  (62152)
  130-nál tényleg 10 liter gázt eszik? 



Előzmény: schferenc (62151)
Válaszok
 


 schferenc
    
2017-05-31 14:43:15  (62151)
  Sziasztok!
Már rég voltam erre, így nem tudom, hogy mennyire tilos, ha igen, törölje az admin.
Eladóvá vált a Chryslerünk, 2002-as T&C, benzin/gázos.
Bővebben itt:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/chrysler/town__country/chrysler_town_and_country-11578115

Köszönöm az itt kapott segítséget, szép volt, jó volt, talán majd egy frissebb voyival visszatérek :-)
Válaszok
 


 Gabore
    
2017-05-29 21:14:36  (62150)
  Keress rá: tűmozgás érzékelő
Akár itt is, sokszor vótmá:
55428
55431

Szerintem egy tekercs lehet benne, ha van szkópod valami hasonlót kellene látni rajta, működés
közben:






Előzmény: P István (62149)
Válaszok
 


 P István
    
2017-05-24 20:21:18  (62149)
  Sziasztok!


Még nem volt időm ránézni. Bízom benne , esetleg a csati kontaktos. Érdekes módon két napig volt ilyen , most megint jó. Nyilván ez nem megnyugtató.
Uraim , köszönöm az infókat.

Üdv

István



Előzmény: kerós (62148)
Válaszok
 


 kerós
    
2017-05-22 22:22:28  (62148)
  Üdv !

Mint Bundi97 fórumtárs is írta , sokak jelenlegi ismeretei alapján nem javítható az elektronika . Állítólag még a porlasztó felújítással foglalkozó cégek sem vállalják az elektronika javítását . De egy-kettő telefont megér rákérdezni , ha az a baj .
Egyébként egy piezo-kristály van benne .



Előzmény: P István (62146)
Válaszok
 


 Bundi97
    
2017-05-22 10:32:17  (62147)
  Hali!
hidegen asszem 95-105 ohm körül kell lennie...
sajnos az elektronika be van építve a csúcsházba, nem javítható :(
Előzmény: P István (62146)
Válaszok
 


 P István
    
2017-05-21 22:07:10  (62146)
  Szia!

Köszönöm, megnézem. Szóval nem mérhetek zárlatot. Ha igen hol van az az elektronika? Ránéznék hátha javítható. Az autóhoz nem értek de elektromos szaki vagyok.
Köszi az infót!!!!!!!!!!!!!!

Üdv

István

Előzmény: kerós (62145)
Válaszok
 


 kerós
    
2017-05-21 20:14:51  (62145)
  Üdv !

A generátor hátsó részénél , az egyes hengerben lévő porlasztónak kellene lennie elektromos kivezetésének . Ahol a kábelköteghez csatlakozik egy csatlakozóval , ott szét kellene húzni a csatlakozót és a porlasztótól jövő vezetéken kellene ellenállást mérni . Ha nulla , akkor elromlott a porlasztó elektronikája .



Előzmény: P István (62144)
Válaszok
 


 P István
    
2017-05-21 12:52:30  (62144)
  Sziasztok!

Talán tud valaki infóval segíteni.  97-es gran voyager 2,5 TD
Tegnap óta csinálja azt ,hogy minden sebességfokozatban 2000-es fordulatnál megtorpan és csak nagyon enyhén óhajt gyorsulni. 

Üdv

István

Válaszok
 


 kerós
    
2017-05-15 20:29:15  (62143)
 
Üdv !

Például arra , hogyha ezt az autóleírást a használtautó.hun lévő hirdetésből másoltad , akkor sok minden nem stimmel !
A hirdetésben szereplő autó nem CRD motorral szerelt , hanem , ha a gyári , vagy azzal megegyező motor van benne , akkor fogaskerék vezérlésű turbó dízel motor .
A CRD motoros autók vezérlése már bordás szíjjal van megoldva . Meg ugye a CRD már Cammon Rail rendszerű üzemanyag befecskendezéses motor .

Maradjunk inkább a régi tojás karosszéria verziónál . Ha biztosra akarsz menni , hogy fogaskerék vezérlésű motor van benne , akkor azt kell megnézned , hogy 1 hosszbordás szíj hajtja -e a vízpumpát , a generátort és a kormányszervót . Ha nem egy szíj hajtja ezeket az alkatrészeket , akkor lehet már motort cseréltek benne , vagy nem 2001-es gyártású a gép . Beindítás után , hideg motornál ne legyen csattogó , vagy "dohogó" hangja .
Az ajtók alja mennyire rohad . A küszöbök alja mennyire rohad . A toronycsapágy háza mennyire rohad . A sárvédő ívek mennyire rohadnak . Az első lámpák foncsora mennyire van szétégve . A tetőkárpit nem lóg-e . Próbaúton a futómű zajos-e . Komolyabb gázadáskor a motor füstöl-e . Az autó kényelmi funkciói működnek-e ( klíma , tükrök , fűtés , tempomat , duda , elektromos ülésállítás , ülésfűtés) . Gyári rádió esetén a biztonsági kódja megvan-e .
Meg ugye gumik , fékek állapota milyen .




Az üzenetet a felhasználó 2017-05-15 20:30:20-kor módosította.
Előzmény: privatetravel (62142)
Válaszok
 


 privatetravel
    
2017-05-15 16:11:21  (62142)
  Sziasztok!

Kilátásban van egy tojás voyi vásárlása. A kiszemelt 2001 2.5 crd motoros fogaskerekes vezérlésű 212000km-el. Még a régebbi tojás. Mire kellene odafigyelnem a megtekintéskor?

Köszönöm a segítséget.
Válaszok
 


 bigboy
    
2017-05-01 05:22:12  (62141)
  Sziasztok.Eladóvá vált 98 évj arany Chrysler Grand Voyager Town and Country 3.8L automata összkerekes.Kintről hozott elöl két oldalt sérült.kissé hiányos állapotban.Okmányok nélkül.Amik sérültek jobb első futómű sárvédő,bal sárvédő.Első Lökháritó jobb oldala.Ami benne van motor ,váltó hajtás hátsó szintszabályzós gátlók vaj bőr a vezető ülésről az ülőlap kárpitja leszedve. Hátul két gyári karfás bőrfotel és leghátul a gyári üléspad.Elöl a hűtők sértetlenek a lökháritó vas is.A klíma nyomás alatt.összes üveg ép,két tolóajtó ép.Helyhiány miatt egyben eladó.Érdeklődni privát üzenetben.Természetesen képet E mailban tudok küldeni.
Válaszok
 


 kerós
    
2017-04-25 21:22:58  (62140)
  Üdv !

Csak tippelnék ! Lehetséges , hogy a működtető mechanikában kopott meg eléggé esetleg egy fogaskerék . Ebben az esetben cserés a szerkezet .

Ha nem tudnád , hogy hogyan kell leszedni a kart a tengelyről : https://www.youtube.com/watch?v=CX8a41FLh-Q

Ha esetleg a tojás Voyi féle felfogatás és kar van : https://www.youtube.com/watch?v=4gjHVO-hLhk



Előzmény: brizsa (62138)
Válaszok
 


NetHírlap / Fórum / Autó-motor, közlekedés / Chrysler Voyager / Grand Voyager
      Oldal:  / 1563      bontás: 


Név: 
       Jelszó: