2017. április 29. szombat - Péter
Gázpisztoly

Tisztelt fórumozók! A Nethírlap fóruma politikamentes fórummá alakult, politikával kapcsolatos topikok, hozzászólások törölve lesznek.

Chrysler Voyager / Grand Voyager

NetHírlap / Fórum / 

Autó-motor, közlekedés

  / 

Chrysler Voyager / Grand Voyager

    
    Oldal: előző oldal / 1562következő oldal      bontás: 
Privát üzenetek

Bejelentkezés
Regisztráció
Adatmódosítás
Elfelejtett jelszó
Mail a moderátornak
Moderálás
Súgó
Fórumszabályzat

Keresés

Keresett kifejezés:

Keresés helye:



Részletes keresés

Kategóriák

Autó-motor
Család
Dühöngő
Fegyverek
GSM, távközlés
Hajózás
Hardver
Internet
Játékok
Kultúra
NetHírlap kávéház
Sport
Szex
Szoftver
Tudomány
Vallás
Zene

Legfrissebb 20

"RÉGIMÓDI" TOPIK III.
Macskaklub
Zabálnivalók...
"Jónak" lenni Jó
Süssön ránk a nap!
Chrysler Voyager / Grand Voyager
5 szavas történet
Kávéházi beszélgetés: a magyar élelmi...
Elmélkedések a Világ működésével kapc...
CHRYSLER STRATUS, CHRYSLER SEBRING
Hogyan lehet visszatelepedni Mo.-ra?
Híd
Női dolgok: kézimunka,kávé-csevegés
Tanulságos filmek
Szép vagy, gyönyörű vagy Magyarország...
Chrysler 300M / Concorde / Intrepid
Forza Schumi...
Terápia
SuEllen bungalója
CB-rádiósok ide!


 kerós
    
2017-04-25 21:22:58  (62140)
  Üdv !

Csak tippelnék ! Lehetséges , hogy a működtető mechanikában kopott meg eléggé esetleg egy fogaskerék . Ebben az esetben cserés a szerkezet .

Ha nem tudnád , hogy hogyan kell leszedni a kart a tengelyről : https://www.youtube.com/watch?v=CX8a41FLh-Q

Ha esetleg a tojás Voyi féle felfogatás és kar van : https://www.youtube.com/watch?v=4gjHVO-hLhk



Előzmény: brizsa (62138)
Válaszok
 


 Meszka
    
2017-04-24 17:26:38  (62139)
  Sziasztok! CRD Hátsó lámpából csak egyféle van? Mert keresek az enyémhez bal hátsó lámpát de ugy látom hogy van olyan amelyiknek az irányjelzó fehér foncsolja sötétebb olyan füstösebb árnyalatú, és van olyan amelyik nem. Vga ycsak optikai csalódás.
Tud valaki segíteni? Egyébként kellene is egy jó állapotú sértetlen használt.
Válaszok
 


 brizsa
    
2017-04-24 09:50:57  (62138)
  Sziasztok!

A 2004-es 2.8 crd limited-nek a hátsó ablaktörlője vacakol. Működik is meg nem is, mivel elindul de fél állásban megáll, viszont ha kézzel átsegítem ezen a holtponton, akkor tovább megy és a vissza utat is simán megteszi, majd a következő ciklusnál ugyanúgy megáll középen, amit megint tovább tudok tolni, stb...

Lebontottam a burkolatot, ott nem látszik semmi gond, illetve fújkáltam wd 40-el hátha csak szorul, de ez kevésnek bizonyult. Mivel a lapátot nem tudtam levenni a tengelyről, ezért jobban nem tudtam szemügyre venni.

Járt már valaki hasonlóan?
Válaszok
 


 kerós
    
2017-04-21 13:16:31  (62137)
  Üdv !

Az lenne a viszont kérdésem , hogy tényleg ugrál a motor a motortérben , vagy inkább csak a hangja csattogó ?



Előzmény: kzp (62136)
Válaszok
 


 kzp
    
2017-04-20 13:35:44  (62136)
  Sziasztok!

Segitseget szeretnek kerni merre induljak el a problemammal.
Az auto egy alap 98-as fogaskerekes voyi.
Egyszercsak azt tapasztaltam 10perc temposabb (110-120) nagyobb emelkedos megterheles utan elkezdett elgyengulni a motor. Olyan mintha nem menne 1 vagy 2 henger. Alapjarat oke, de majd ki akar ugrani a motor a helyerol... :(
Mihez nyuljak elso korben?
Mi lehet a gond?
Valaszokat ide vagy privat uzenetben avagy emailben (zo.kovacs@gmail.com) nagyon megkoszonnem.

Tovabbi minden jot kivanok Mindenkinek :)

kzp
Válaszok
 


 SamPez
    
2017-04-19 20:43:08  (62135)
  Sziasztok
segítséget kérnék irányjelző problémával.
Álló és járó motornál minden okésan működik az irányjelző,de ha elindulok a kocsival leveri a bisztit. Viszont az elakadás jelző levert bisztivel is megy.Mi lehet a probléma?
Válaszok
 


 JosefN
    
2017-04-09 16:51:16  (62134)
  Gyári-rádió MP3-asítása , ezzel :
http://www.technaxx.de/details/3624/Technaxx%20DigiTapeadapter%20DT-02/





Szépen szól , szerintem messze jobban mint az FM transzmitterek !
32GB-os SD,MMC kártya mehet bele max. úgyhogy "végtelen" MP3 fér rá , távkapcsot jól érzékeli a kazetta , mivel nem sűlyed le teljesen takarásba a infra dióda.
1 'szépségbaja' van(volt) , hogy belső akkuja van , amit mikor töltés alatt van akkor nem játszik le , csak feltöltött akkuval üzemel ... úgyhogy ki is "csaptam" belőle , és kapott fix 5VUSB töltöt (akku is 4,8V-os bent) csak kikellett hozni egy vezetékpáron .
Igazából a magnó motorvezérléséről volna jó lekapni az 5V táp bekapcsolásához valami jelet , akkor volna az iagzi . Méregettem az rádió alaplapon , de rajz nélkül így vakon semmi eredményre nem jutottam sajna ... addíg marad a USB toltőkábeles betáp .

Képek az átalakítottról :











és ami kis akkut kidobtam belőle (a kazetta adapter csavaros , szépen szétszedhető) :








Válaszok
 


 kerós
    
2017-03-23 10:37:17  (62133)
  Üdv !

Na igen ! Az is egy fontos szempont .

Ment válasz .



Előzmény: nemértekhozzá (62132)
Válaszok
 


 nemértekhozzá
    
2017-03-23 10:04:09  (62132)
  Feltéve, hogy nem akarom kifejezetten kerülni azt, hogy a két postafióknak bármiféle kapcsolata legyen...
:-)

Írtam privát üzenetet.
Előzmény: kerós (62131)
Válaszok
 


 kerós
    
2017-03-22 10:13:06  (62131)
 
Üdv !

Nemértekhozzá - nak : Gondolom , hogy be lehet állítani a ritkábban használt e-mail fiókban olyan funkciót , hogy az oda érkező leveleket automatikusan továbbítsa a rendszer egy másik , sűrűbben használt e-mail fiókba .

Az üzenet témájához : Én úgy gondoltam , hogy talán érdemesebb felvenni a kapcsolatot egy szakemberrel , mert ő tudja , hogy az adott történetben milyen információkat kell begyűjtenie az érdeklődőtől . Majd az összes , a történetben számára szükséges információ birtokában , meg tudja mondani az érdeklődőnek , hogy az adott ügyben milyen törvényi lehetőségei vannak ( díjmentesen ) . És nem kell az elvileg hozzá nem értő , esetleg ilyen helyzetben még soha nem volt más emberek okoskodásának bedőlnie . Persze , lehet , hogy a meglepetések után mégis sikeresen ért véget egyelőre a történet .




Az üzenetet a felhasználó 2017-03-22 10:32:16-kor módosította.
Válaszok
 


 Rick4
    
2017-03-06 20:12:51  (62130)
  Még mindig beszerezhető a vadiúj...



Előzmény: bmw320 (62129)
Válaszok
 


 bmw320
    
2017-03-03 21:20:13  (62129)
  Látom nem nagyon pörög a fórum,sajnos.De hátha............ilyet keresek : 04567883 sebesség jeladó meghajtó fogaskerék
Válaszok
 


 Laccci69
    
2017-02-26 04:36:59  (62128)
  Szia !
Egyszer én is igy jártam hogy nem mindig töltött . A szénkefék elkoptak meg alattuk a réz gyürük is .
Előzmény: leymi (62123)
Válaszok
 


 Laccci69
    
2017-02-26 04:09:04  (62127)
  Sziasztok ! Ha valakit érdel kocka voyihoz pár cucc eladó .
https://www.jofogas.hu/veszprem/Chrysler_Voyager_alkatresz_63257266.htm
Válaszok
 


 bmw320
    
2017-02-25 23:58:20  (62126)
  ha rossz az akksi attól még lenne töltése, de fokozatosan elment neki, egyre kisebb értéket mutatott a műszere
Előzmény: automobi (62125)
Válaszok
 


 automobi
    
2017-02-25 22:46:18  (62125)
  valszeg halott az akksid
Előzmény: leymi (62123)
Válaszok
 


 bmw320
    
2017-02-25 22:09:36  (62124)
  nem a vezérlőben van a szabályzó, valószínűleg a generátor egy kis törődést igényel
Előzmény: leymi (62123)
Válaszok
 


 leymi
    
2017-02-19 18:17:10  (62123)
  Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni.... :(
Kocka 2,5Tádé oly 95-ös évjárat...
Reggel indítottam volna 2 hét pihenő után. Van berakva egy ilyen szivargyújtóról működő feszültségmérő. Izzításkor gyanús volt hogy csak 10,6V-ot mutat. Indításkor el is némult...
Gondoltam akksi meg merült. Töltőre fel, utána indult pöcc röff.
Miskolcra tarva a fesz.mérő induláskor 14,4V-ot mutatott, olyan 40 km után is 13,7V-on állt. Hazafelé jövet 13,5 - 13,8 V között mutatott. Utcába befordulva - alapjáraton befelé menve - 11,5 V. Délután indultam volna vele, nem indult. Akksiról be bikáztam, töltés kanyarban. Mutat olyan 10,2V-ot, olusz Check Gages felirat...
Kérdezném, aki ért hozzá, hogy What a Fuck van?
Generátor elszállt? Fesz szabályzó esetleg? (Az meg külön öröm lesz, mert ugye miért ne a motor vezérlő elektronikában volna benne) Vagy akksi csere? Generátor töltőszálára van biztosíték rakva gyárilag?

Akinek van ötlete, vagy tanácsa, ne tartsa magába, szívesen várom.

Előre is köszönöm!

Üdv,
Bolygó
Válaszok
 


 bmw320
    
2017-02-17 12:13:02  (62122)
  köszönöm a linket :)

Előzmény: kerós (62121)
Válaszok
 


 kerós
    
2017-02-16 23:02:23  (62121)
  Üdv !

http://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/manuals/Chrysler_Service_Parts_Catalog/



Előzmény: bmw320 (62120)
Válaszok
 


 bmw320
    
2017-02-16 22:25:29  (62120)
  Sziasztok!
keresek alkatrészkatalógust de nem nagyon találok.Nem a javítási manualrol van szó hanem a robbantott ábrás alkatrészekről. Tud ilyet valaki valahol?
Válaszok
 


 CHman
    
2017-02-15 13:50:59  (62119)
 
Sziasztok, főleg szakik, főleg elektronyosok!
Mivel nem vagyok klubtag máshol :-) ezért egy off kérdés - bocs!
Adva van egy öreg Micra ('98), minden tökéletes, teszi a dolgát. Tegnap a műszerfalban elment a sebesség-, benzinszint-, motorhőmérséklet-mutató, illetve nem jelez a digit km-számláló és az óra, csak halk kattogás van. Minden egyéb visszajelző megy rendesen, az autó is hibátlanul, de a VÁLTOZÓ értékeket jelző mutatók nem mennek. Mi a fene lehet ez?? Gyújtást levéve is csak a ketyegés megy. Akksit még nem vettem le, egy éjszaka alatt sem merült semmit, biztik, csatlakozók rendben. A km spirálra nem gyanakszom ...
Esetleg ha látott már ilyet valaki, ötleteljen bátran, szívesen megfogadok bármilyen tanácsot :-)
Ittavége, köszi!
Ja, és privátban is jöhet, hogy ne szaporítsuk ilyesmivel a posztokat ...




Az üzenetet a felhasználó 2017-02-15 13:53:01-kor módosította.
Válaszok
 


 next28
    
2017-02-11 11:52:19  (62118)
  Sziasztok.

Keresek torony csapágy alá, gumiporvédőt amibe a spirálrugó belefekszik.
Gyári cikkszáma 4322628.
1993 2.5TD Voyi



Új, után gyártott, bontott, egyszóval bármilyen érdekel.
Köszönöm.
Válaszok
 


 Rick4
    
2017-01-26 13:11:36  (62117)
 
A fizikaórás példa jó, mert rámutat, hogy a lufi elvezeti a hőt a gumi másik felére, és a köztes érték miatt azon a ponton nem gyullad meg a lufi. De ettől a láng még más hőmérsékletű, mint a lufiban a víz, a megoldás kulcsa az, hogy az a  köztes érték pont annyi,  még nem hat a lufi anyagára, nem égeti szét...

Szerintem másképp van, de mindegy, akkor nem közelednek az álláspontok...
Ahogy én látom:
Mész  az autóval 40 km-t, elindulsz 0°C-ról, miközben a 0°C-os menetszél hűti a váltódeklidet, a 100°C-os váltóolaj meg melegíti. Megállsz, és várod, hogy  a dekli átvegye az olaj hőmérsékletét, de nem teszi, nem is teheti, mert a környezeti hőmérséklet kisebb, és ezért hőt kell, hogy eldisszipáljon. Ennek se te, se én nem tudunk mit csinálni, ez fizika...  Ha megállsz, akkor sem veheti fel a váltóolaj hőmérsékletét,  max emelkedhet az érték, mivel kívülről a menetszél hűtése megszűnik, de ettől még a hőleadás ott van. Tehát szerintem  mérsz egy köztes értéket, ami a 100°C és a 0°C között lesz valahol félúton, nyilván minél többet állsz, annál inkább közelít a felső értékhez, de elérni a tényleges váltóolaj hőmérsékletet nem fogja. Ha itt méred, akkor is átvered magad, a  váltóolaj hőmérséklete  nem a váltódekliben lesz korrekten mérhető érték, hiszen oda a hűtőből visszafolyó olaj kerül.



Az üzenetet a felhasználó 2017-01-26 14:35:55-kor módosította.
Előzmény: sevi (62116)
Válaszok
 


 sevi
    
2017-01-26 10:11:41  (62116)
  Rick4-nek üzenem a váltóolajos hozzászólása kapcsán.
Mint írtam, a váltóteknő hőmérsékletét álló helyzetben, működő motornál mértem 40 kilométer megtétele, és a váltókar kapcsolgatása után. Így volt rendre a hőmérséklet 62 fok.
Vagyis menetészélről nem beszélhetünk.
A váltóteknő felületén mért hőmérséklet azonos a váltóolaj hőmérsékletével, hiszen bádogról van szó, amelynek a hővezetése igen nagy, és szinte azonnal felveszi az olaj hőmérsékletét. Biztos ismered a népszerű kísérletet a fizikaóráról: egy lufit megtöltenek vízzel, majd öngyújtóval égetni próbálják a lufi falát, és nem történik semmi, mert a lufi fala azonos a víz hőmérsékletével, amely ugyebár semmit se emelkedik egy öngyújtó lángjától. Valami ilyesmi játszódik le az olajteknőnél (vagy akár az autó szélvédőjénél): menetszél ide vagy oda, a bádog hőmérséklete az olajéval azonos, nem a kinti levegőjével.
Válaszok
 


 CHman
    
2017-01-23 15:03:05  (62115)
  Hahó!
Nem csak mi fázunk, a miénk hidegen 3 hengerrel indul, aztán semmi gond. Reméljük az enyhüléssel hűlt helye marad :-)



Előzmény: szocso74 (62114)
Válaszok
 


 szocso74
    
2017-01-21 09:04:03  (62114)
  Szia Kerós.
Köszönöm szépen a segítséget.
Én is erre gondoltam, de mivel a folyadékszintek rendben vannak ezért lehet hogy az érzékelő lesz a ludas. Reggel ahogy jöttem munkába semmi baja nem volt.
Válaszok
 


 kerós
    
2017-01-20 20:38:24  (62113)
 
Üdv !

Az általad keresett visszajelző lámpa a 12-es sorszámú versenyző :













Az üzenetet a felhasználó 2017-01-20 20:39:07-kor módosította.
Előzmény: szocso74 (62110)
Válaszok
 


 szocso74
    
2017-01-20 19:04:03  (62112)
 


Válaszok
 


 szocso74
    
2017-01-20 19:01:26  (62111)
  Úgy nèz ki mintha a hűtőt szimbolizálná.
A folyadèkszintek rendben vannak átnèztem mindent.
Lehet hogy valami kontakthiba csak?
Nèha elalszik menetközben nèha meg előjön.

Válaszok
 


 szocso74
    
2017-01-20 17:26:24  (62110)
  Sziasztok.
Ma megjelent a műszerfal bal alsó rèszèn egy piros ikon, de a neten nem találtam hasonlót sem információt hogy mi lehet az. Legjobban az akkumulátor ikonhoz hasonlìt de olyan mintha folyadèkot jelezne ès van egy beöntőnyìlás is a tetejèn a jobb oldalon valamint egy X a közepèn. Remèlem elèg jól körbeìrtam ès tud valaki segìteni.
Előre is köszönöm.
Válaszok
 


 Rick4
    
2017-01-20 10:40:05  (62109)
  Minden automata váltó olaja melegebb ennél az értéknél működés közben, 90-100°C-on járnak, és ezt nem a dekli hőmérsékletéből kell kikövetkeztetni, (mert ugye a deklit a menetszél hűti, álltában is hőt disszipál, egyébként  az olaj melegíti, tehát valamit mutat az az infrahőmérő (amin a lézer csak a célzóberendezés) de az nem az, amit mérni szeretnél.  Egy megoldás van csak, be kell rakni egy jó kis olajhőmérőt, meg a csövezésbe egy szenzort, és mindjárt az olaj hőmérséklete lesz látható. 
Váltóolajat pedig mindig úgy cserélünk, hogy  bemelegített váltónál megállunk egy sík felületen, nyomjuk a féket, majd végigpakolhatjuk 3-4 másodperces kivárással az összes lehetséges váltókar- állást lefelé, utána felfelé, majd várunk 4-5 percet. Ekkor kihúzva a nívópálcát megtudjuk, hogy mennyi olaj van a váltóban. Az ezután következő lépés sok sok komoly szerelőnek feladja a leckét, és tisztelet a kivételnek, de sokan nem is ismerik, és a képzelt "hozzáértésük" elhomályosítja, a háttérbe szorítja  a parasztlogikát. A dolog rém egyszerű, a leeresztett olajat egy mérőedénybe, pl egy olajos kupába, vagy bármibe kell önteni, így kiderül, hány liter jött le, és ha hiszed, ha nem, ha az olajszint ellenőrzésekor minden rendben volt, akkor pont ugyanannyit kell beleönteni amennyi lejött. Se kevesebbet, se többet.   

Előzmény: sevi (62108)
Válaszok
 


 sevi
    
2017-01-17 09:10:45  (62108)
 


Sziasztok!

Néhány adalék a váltóhőmérséklettel kapcsolatosa méréseimhez. A nagy pontosságú lézeres mérővel a váltóteknő hőfokát mértem, mivel a teknő hőfoka nyilvánvalóan azonos a benne lötykölődő olaj hőmérsékletével. A méréseket mindig úgy végeztem, hogy a motor már rég felvette az üzemi hőmérsékletet, megálltam, és még egy darabig járattam a motort - vagyis menetszél nélkül -, kapcsolgattam a váltót le-fel. Volt, amikor azonnal mértem, nehogy lehűljön a váltó a váltás hiány miatt. Mindig nagyjából ugyanaz az eredmény jött ki, vagyis kb. 62 fok.

Szerintem ez az a hőmérséklet, amelynél az olajszintnek a "warm" tartományban kell lennie.

A méréseket el fogom végezni nyáron is, és majd megosztom veletek a tapasztalataimat.

Többször hallottam arról, hogy a szakszerűtlen olajcsere miatt ment tönkre a váltó. Velem konkrétan az történt, hogy négy deci hiányzott az olajból az olajcsere után, amelyet állítólag a kézikönyvben megadott megadottak szerint végezték: 3,6 litert öntöttek bele (2,4-es benzines GV-ről van szó). A szerelőt régóta ismerem, hozzáértéséhez és tisztességéhez nem férhet kétség.


Legyetek jók és BÚÉK


Válaszok
 


 kerós
    
2017-01-14 20:01:43  (62107)
  Üdv !

Én úgy gondolom , hogy a fórumot olvasó emberek nevében megköszönöm a témában elvégzett mérések és azok eredményeinek a megosztását .

Bár én is belemennék némi pontosítási kérdésbe anélkül , hogy engem konkrétan érintene a dolog , vagy értenék hozzá valamelyest is .

Most én úgy értelmezem a leírtakat , hogy az automata váltó külső hőmérsékletéből akartad megállapítani azt , hogy mikor is lesz üzem meleg a váltóolaj . Ezért kb 40 kilométer megtételekor különböző külső hőmérsékleti viszonyok között végeztél méréseket .
A mérésekből az derült ki , hogy kb 40 km megtétele után , kb 10 Celsius fokos külső hőmérséklet eltérésnél , kb 62 Celsius fokos a váltóház .

A kérdésem az lenne , hogy a megtett út alatt végeztél-e több alkalommal mérést ? Vagy csak a megtett 40 km után ?

Mi van olyan esetben , amikor csak 40 km után végeztél méréseket és olyan esetben már az egész motortér megfelelően be volt melegedve és netalán még némi lassú , városi szakasz is volt a végén , mikor a menetszél hűtőképessége már nem annyira jelentős ?

Próbáltad-e úgy a mérést , hogy amikor elérte a hűtővíz hőfoka az üzemi hőmérsékletet és mentél még néhány kilométert , akkor mérted a váltóház külső hőmérsékletét ? Netán ekkor mérted -e a váltóolajat "szállító" gumicső külső hőmérsékletét ?

Csak úgy elgondolkodtam a dolgon .
Ha szoktad olvasgatni a fórumot , majd alkalom adtán válaszolhatnál a nálam felmerült kérdésekre .



Előzmény: sevi (62105)
Válaszok
 


 zola voy
    
2017-01-14 19:20:27  (62106)
  Ez így nem teljesen igaz, mivel amikor a motor meleg, termosztát nyitva,(90 fokon nyit) ilyenkor a hűtő 80-100fokos...és mivel egybe van a váltóhűtő a vízhűtővel, így a váltóolaj is közel ezen a hőmérsékleten lesz...szerintem!
Előzmény: sevi (62105)
Válaszok
 


 sevi
    
2017-01-12 11:09:42  (62105)
 


Sziasztok!

Megosztok Veletek egy értékes tapasztalatot. A jó múltkor azt kérdeztem, hogy automata váltó olajszint mérésénél mikor mondható, hogy a váltó már meleg annyira, hogy a mérópálca meleg tartományáig felkusszon az olajszint (természetesen járó motornál). Vagyis arra voltam kiváncsi, hogy hány fogkál "meleg" a váltó.Több szervízben is jártam, senki se tudta a pontos választ, jóformán mindenki mást mondott.

Elhatároztam, hogy magam járok a történet végére. Az elmúlt hetekben hat mérést végeztem lézeres hőmérsékletmérővel. Az eredményen a szerelőm is meglepődött: akár plusz öt-, akár mínusz ötfokos volt a kinti hőmérséklet, mindig kb. 62 fokos volt a váltó. Minimum negyven kilométer megtétele után végeztem a méréseket. Vagyis ez az a hőmérséklet, amikor melegnek mondható a váltó, valszeg függetlenül attól, hogy nyár van vagy tél..

Szívleljétek meg ezt a dolgot, mert marhára nem mindegy mennyi olaj van benne, egy váltójavítás pedig több százezres összeg!

Legyetek jók.


Válaszok
 


 kerós
    
2017-01-10 23:28:08  (62104)
  Üdv !

Azért én nem zárnám ki , hogy ismét rossz a termosztát , de, ha biztosra tudod , hogy rendben van , akkor sajna tovább kell keresgélni a problémát . Például , hogy a segédfűtésed véletlenül nem üzemel-e folyamatosan . Vagy esetleg a motorvezérlő mondjuk a motor hőmérséklet érzékelőjétől a valós motor hőmérsékletnek megfelelő jelet kap-e .

Ezek csak találgatások , nem biztos , hogy helyes az irány .



Előzmény: Meszka (62102)
Válaszok
 


 kerós
    
2017-01-10 23:18:40  (62103)
  Üdv !

Igazából csak rajtad áll , hogyan döntesz , megadod-e valakinek a nevét és az elérhetőségét vagy sem . Akár pozitív , akár negatív tapasztalás miatt . Nyugodtan írhatod , hogy az Andrástól lett az alkatrész . Igazából a régen itt fórumozók zöme tisztában van , hogy a szigetszentmiklósi ember eléggé ott van a Voyik szervizelésében . Igazából én is ajánlhattam volna , csak mivel nekem és egy ismerősömnek nagyon rossz emlékei vannak az illetőről , ezért én mellőzöm . Bár elismerem , hogy , mint a te eseted is mutatja , azért 1-2 kört futnod kellett , (és esetleg másnak is kell)  mire eljutottál  a szomszédba a megoldásért .

Az alkatrészárakról meg annyit , hogy nem nehéz beszerezni hozzá a kopó dolgokat . Egyesek szerint drágák az alkatrészek , míg mások szerint elfogadható árban vannak és olyanok is akadnak , akik szerint barátiak az árak . Persze akadnak nehezebben beszerezhető dolgok is . A motorikus alkatrészek már más kategória . Azok elég húzós árban tudnak mozogni és az átlag szerelők nem is tudnak egyszerűen hozzájutni , ha vállalják , hogy hozzányúlnak az autóhoz és megkísérlik a javítását . Bár , én azt figyeltem meg , ahogyan korosodnak a járművek ,és egyre többen bontogatnak  már ilyen modellt is ,  azért  néhány alkatrésznek eléggé megy lefele az ára .



Előzmény: Cápa66 (62100)
Válaszok
 


 Meszka
    
2017-01-10 19:53:18  (62102)
  SEGÍTSÉG KÉRÉS! hátha más is tapasztalt ilyen problémát. Elmondom az egész történetet. Sziasztok! egy éve van meg a 2.5 crd-ém 2003-as évjárat.

Sok a fogyasztásom. Mikor megvettem tavalyelőtt Decemberben.Szembesültem vele hogy10-11litert fogyasztott vegyes üzemmódban,Elkeseredtem Nagyon kímélten vezettük tényleg. a fordulat szinte nem is nagyon ment 2000 fölé csak már kint országúton. Kérdezgettem szerelőket vittem ide-oda de csak azt mondták hogy tél van és ennyit fogyaszt,én nem akartam ezt elhinni mert bszéltem más tulajokkal akiknek nem fogyaszt ennyit max 8 liter vegyesben is, NEM 10. a végén kiderült hogy nem jó a termosztátom és sose melegedett fel a vizem. Gondoltam az lehet a baj biztos többet adagol neki az elektronika a amig fel nem melegszik. Kicseréltük a termosztátot tavaly február végén, és már azonnal kevesebbet fogyasztott a fogyasztásmérő lement 7- 7.2 literre, és nem hittem a szememnek de utánna minden tankolás után kiszámoltam hogy mennyi a fogy. és mindig 6.8-7.2 között volt. Teljesen teletank és utánna szintén Igy pontos volt mindig hogy mennyi a fogy. Azt hittem megtaláltam a problémát és nagyon örültem. De eddig tartott. Most hogy ősszel ujra bejött Novemberben a hűvösebb idő szintén elkezdett sokat fogyasztani ujra 10 -10.5 liter. Nagyon kimélten vezetve. De a termosztát most jó megnéztem nem is nyit ki szinte soha olyan hideg van.
Nem értem mi lehet a baja, nem akarom elhinni hogy csak azért mert hideg van egyik hétről a másikra megnő a fogyasztása.
És miota többet fogyaszt iszonyatosan megy az autó , egyértelmüen érződik hogy több üzemanyagot kap, füstölni nem füstől.
Tud valaki segíteni hol keressük a problémát? Valami a köponti vezérlő elektronikánál lehet?

Segitségeteket előre is Köszönöm!
Az üzenetet a felhasználó 2017-01-10 19:54:26-kor módosította.
Válaszok
 


 dani416
    
2017-01-10 15:12:57  (62101)
  azt hiszem, hogy én nekik küldtem el a gázbowdenemet sok évvel ezelőtt. pár nap múlva küldték kijavítva, talán 2-3000 ft volt az egész postával együtt.
http://www.bowdentechnika.hu/
egy érdeklődést megér.



Előzmény: Cápa66 (62100)
Válaszok
 


 Cápa66
    
2017-01-10 08:33:17  (62100)
  Az általad ajánlott urak egyike (azt hiszem a Szarvasi illetőségű) adott egy Szigetszentmiklósi telefonszámot.
Nem tudom etikus lenne e megírnom a nevét és a telefonszámát.

Felhívtam és fél órán belül át is vettem az alkatrészt..

Egyébként alapvetően minden alkatrész ennyire nehezen beszerezhető illetve húzós árban kapható ehhez a tipushoz?
Az üzenetet a felhasználó 2017-01-10 08:39:24-kor módosította.
Előzmény: kerós (62099)
Válaszok
 


 kerós
    
2017-01-09 23:15:39  (62099)
  Üdv !

És azt meg lehet tudni , hogy honnan sikerült ilyen rövid idő alatt szert tenni a megfelelő alkatrészre ?



Előzmény: Cápa66 (62094)
Válaszok
 


 kerós
    
2017-01-09 23:13:48  (62098)
  Üdv !

Azért problémáztam az évjáraton , mert ugye 2001-ben volt a típusváltás . Elviekben 2001 márciusáig gyártották a vékony első lámpás tojás Voyit , majd még abban az évben elkezdték gyártani a nagy első lámpás Voyit .
Meg még azért is érdekes a gyártási év , mert minden évben történt valami variálás , ezért nem biztos , hogy egyes alkatrészek minden azonos karosszéria kinézetű modell esetében csereszabatosak a különböző években gyártott modellek esetében . (például az általam linkelt e-bay-os bowden esetében csak a 2001 és a 2002-es év van megjelölve megfelelőségnek . ebből kiindulva elképzelhető , hogy 2003 gyártási évtől már másabb megoldást , vagy másabb méretű bowdent alkalmaztak ) Ezért is érdemes felvenni a kapcsolatot napi szinten ilyen autókat szerelő emberekkel , hátha segít legalább annyit , hogy az egyes évjáratok kérdéses alkatrésze mennyire kompatibilis egymással .



Előzmény: Cápa66 (62089)
Válaszok
 


 zola voy
    
2017-01-09 20:10:08  (62097)
  Az sem jobb semmivel, sőt, még több a hibalehetőség! Ez is azért jobb mint a gyári!



Előzmény: Cápa66 (62096)
Válaszok
 


 Cápa66
    
2017-01-09 19:16:47  (62096)
  Kit érdekel ,hogy maszek csak működjön:D
Egyébiránt az újabb, nem bowdenes átalakításra két ajánlatot is kaptam, két kollégától... hát az árajánlat közötti különbség nem semmi... szégyellem leírni
Előzmény: zola voy (62095)
Válaszok
 


 zola voy
    
2017-01-09 17:27:46  (62095)
  Jó lesz...de az egyik sem gyári már! A gyárin nincs kézi állítás, hanem automata utánállító van, amik rendre meghalnak...tehát ami rajta volt, és amit beleteszel az is "maszek" gyártmány!



Előzmény: Cápa66 (62094)
Válaszok
 


 Cápa66
    
2017-01-09 17:01:05  (62094)
  Úgy értem a kép beillesztéssel és méretezéssel... :D
Tényleg köszönök nektek mindent, igazán segítőkész társaság vagytok..
Ritka dolog ez a mai elembertelenedett világunkban.

Remélem a bowden mérete megfelelő

Íme Moby Dick
Az elégett bowden
Az új bowden




link
link

link
Az üzenetet a felhasználó 2017-01-09 17:15:55-kor módosította.
Előzmény: Cápa66 (62093)
Válaszok
 


 Cápa66
    
2017-01-09 16:30:46  (62093)
 
Előzmény: zola voy (62092)
Válaszok
 


 zola voy
    
2017-01-09 16:17:25  (62092)
  ...és jó is? Mert pl. az Unix katalógusban teljesem más szerepel, és nem is jó hozzá...(sem hossz, sem vastagság, sem a szemek, szóval semmi nem stimmel, igaz oda adják 4000ft-ért :)




Előzmény: Cápa66 (62091)
Válaszok
 


 Cápa66
    
2017-01-09 15:58:35  (62091)
  írok, bár közben meghoztam a bowdent
Már csak a kép feltöltéssel és méretezéssel vannak problémáim:D
Egyébként imént hívott vissza a szarvasi srác..
Nagyon segítőkészek vagytok,,
Köszönöm, mindenkinek!




















Az üzenetet a felhasználó 2017-01-09 16:31:45-kor módosította.
Előzmény: zola voy (62090)
Válaszok
 


NetHírlap / Fórum / Autó-motor, közlekedés / Chrysler Voyager / Grand Voyager
      Oldal:  / 1562      bontás: 


Név: 
       Jelszó: