2017. augusztus 19. szombat - Huba
Gázpisztoly

Tisztelt fórumozók! A Nethírlap fóruma politikamentes fórummá alakult, politikával kapcsolatos topikok, hozzászólások törölve lesznek.

Vészesen kopnak a 3-as metró kerekei is

NetHírlap / Fórum / 

Autó-motor, közlekedés

  / 

Vészesen kopnak a 3-as metró kerekei is

    
    Oldal: előző oldal / 1következő oldal      bontás: 
Privát üzenetek

Bejelentkezés
Regisztráció
Adatmódosítás
Elfelejtett jelszó
Mail a moderátornak
Moderálás
Súgó
Fórumszabályzat

Keresés

Keresett kifejezés:

Keresés helye:



Részletes keresés

Kategóriák

Autó-motor
Család
Dühöngő
Fegyverek
GSM, távközlés
Hajózás
Hardver
Internet
Játékok
Kultúra
NetHírlap kávéház
Sport
Szex
Szoftver
Tudomány
Vallás
Zene

Legfrissebb 20

Macskaklub
"RÉGIMÓDI" TOPIK III.
Zabálnivalók...
Időjárás
Chrysler Voyager / Grand Voyager
Híd
"Jónak" lenni Jó
Hétköznapi matek
Elmélkedések a Világ működésével kapc...
Vészesen kopnak a 3-as metró kerekei ...
5 szavas történet
Süssön ránk a nap!
Az emberiség jövöje.
Szép vagy, gyönyörű vagy Magyarország...
Női dolgok: kézimunka,kávé-csevegés
Kávéházi beszélgetés: a magyar élelmi...
CHRYSLER STRATUS, CHRYSLER SEBRING
Hogyan lehet visszatelepedni Mo.-ra?
Tanulságos filmek
Chrysler 300M / Concorde / Intrepid


 Gondolatolvasó
    
2017-07-24 06:34:22  (7)
  A "metrófelújítási tenderkiírás" valójában arról szólt, hogy hogyan házasítható össze a két szabvány. A régi kocsik az orosz GOSZT szabvány szerint készültek, nyugaton a DIN szabvány az általánosabb. Határesetben a két tűréshatár szélére készült alkatrész egybeépítése akár összeszorulási lehetőséget is hordozhat magában. Meglepett volna, ha nem az oroszok "újítanak" fel... tehát erről biztosan a szakmaiság döntött!

Válaszok
 


 Gondolatolvasó
    
2015-01-15 14:47:06  (6)
  Egyébként, ha engedélyezik, akkor a híd feléig -emelkedő irányban- csökkentett sebességgel, a fele után nagyobb sebességet írnék elő. A híd terhelésének ez tenne jót, mert emelkedőmenetben nagy sebességnél megnő a mozdulatlanhoz képest a tengelyterhelés, lejtmenetben csökken. Két jármű találkozásánál a nagyobb sebességű terhet venne le az ellenkező irányban haladótól a híd számára.

Előzmény: Gondolatolvasó (5)
Válaszok
 


 Gondolatolvasó
    
2015-01-15 06:50:45  (5)
  "Nehéz lehet az új villamos a Rákóczi hídnak"
-nem hittem volna, hogy régi kommentem ennyire szerteágazóan igaz...-





Előzmény: Gondolatolvasó (2)
Válaszok
 


 Gondolatolvasó
    
2014-05-16 08:48:02  (4)
  Minden a régiben:
Életveszélyesnek tartja a buszok szélvédőjére
ragasztott, első ajtós felszállásra figyelmeztető matricát a BKV-nál
működő Egységes Közlekedési Szakszervezet (EKSZ) elnöke.
Továbbra is érvényes előző hozzászólásom utolsó mondata...



Előzmény: Gondolatolvasó (2)
Válaszok
 


 wogboy
    
2013-04-02 08:55:50  (3)
  21. szd., és adják oda egy kínainak - rizspusztítónak - az majd megoldja! :-D



Előzmény: NetHírlap (1)
Válaszok
 


 Gondolatolvasó
    
2012-03-09 11:44:52  (2)
  Nem értem.
A műszaki életben minden meg van tervezve. Az anyagok összetétele, a nyomelemek aránya, a szakítószilárdsága, az edzettsége a pontos hőfokokkal, főmérsékleten tartásával, a tűrések, a szakítószilárdság... stb. minden szabványosítva van.
A pontos élettartam kiszámítható. Ami nem, az a főfőnök, aki bárkit kirúghat, de műszakilag nem ért semmihez...
Válaszok
 


 NetHírlap
    
2012-03-09 11:44:42  (1)
  Vészesen kopnak a 3-as metró kerekei is

Vészesen kopnak a 3-as metró kerekei is [forrás: Index]
Válaszok
 


NetHírlap / Fórum / Autó-motor, közlekedés / Vészesen kopnak a 3-as metró kerekei is
      Oldal:  / 1      bontás: 


Név: 
       Jelszó: